RSS

System Mechanic 6 spolszczenie download

Stylizacja paznokci moja pasja...


Temat: Rookie woła o szybkie rady.
Hej, witam i przechodzę do rzeczy:
Chcę "wejść" w Apple, w miarę bezboleśnie, dlatego potrzebuję szybkiego pokierowania -

1. zastanawiam się między iMac'em 17" a 20" - co wybrać, skoro cena niestety jest dla mnie istotna - 17" i podnieść RAM do 1GB, czy 20" i RAM pozostawić (na czas jakiś;))?
2. co przyda mi się bardziej - więcej RAM'u, czy pamięci na karcie graficznej - i czy w ogóle jest możliwość jej zwiększenia?
3. czy Office for Mac jest warte zakupu? Czy raczej iWork?
4. wireless keyboard, czy klasyczna?
5. czy duo-core "grozi" wieksza awaryjnoscia lub podatnoscia na wirusy?
6. bo nie chcę PC... a do gier mam konsole.
7. a jak wygląda "spolszczenie" systemu, aplikacji? Czy polskie czcionki implementuje się łatwo? A z jakim polskim dostawcą internetu (broadband) będzie mi najlepiej?
8. i techniczna sprawa - miałem/mam dvd z wejściem szczelinowym - po półtora roku siadło totalnie, kłamie, nie widzi płyty, nie oddaje płyty itepe, serwis odpowiedział - common problem, kurz, mechanika itepe. Co w takim razie z tym odsłoniętym Maco'wym? Zasmuci mnie prędzej czy później? Zaznaczę że dbam o sprzęt, czyszczę, zasłaniam gdy wiem że nie będę czas jakiś używał.

Dzięki z góry za każdą poradę.
Gregovski
Źródło: myapple.pl/showthread.php?t=14531



Temat: [RS] Registry Mechanic

  Registry Mechanic 6.0.0.750 PL + "lekarstwo"

http://www.imagic.pl/files//6644/registrymech.JPG
Cytat:
Przydatne narzędzie dla użytkowników systemu Windows. Program rozwiązuje problemy związane z rejestrem systemowym dzięki czemu system jest stabilniejszy i szybszy. Aplikacja jest bezpieczna dzięki możliwości stworzenia kopii przed dokonaniem zmian. Dodatkowo naprawia uszkodzenia rejestru oraz usuwa błędne skróty. W wersji próbnej program nie naprawia wszystkich błędów.
Cytat:
1. Zainstaluj Registry Mechanic (rminstall.exe)
2. Użyj patcha (Registry.Mechanic.v6.0.0.750_patch.exe)
3. Zainstaluj spolszczenie (Registry Mechanic PL.exe)
4. Jezyk zmieniamy w ustawieniach programu.
5. Ciesz sie pelna polska wersja Registry Mechanic!
Kod: http://rapidshare.com/files/129100301/RegistryMechanic.6.0.0.750.PL.rar
Źródło: peb.pl/showthread.php?t=61571


Temat: radykalne zmiany
co do antywira i ogniomurka zajzyj na http://antywirus.note.pl/ - opisy roznych darmowych progsow
ja uzywam jako FW outpost firewall 1.0 + kilka pluginow - warto bo free do urzytku domowego i ma wbudowane spolszczenie

konserwacja systemu - system mechanik i defrag systemowy z win2000
jezeli jednak masz win98 to speed disk z norton system works jest duzo leprzy
Źródło: forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=25462


Temat: Gry komputerowe.
Ja przed chwilą przerwałem trzy godzinną grę w Two Worlds. Na przekór opiniom i recenzją. Nie mogę powiedzieć, iż jest ona prosta. Z początku zniechęca, ale po paru minutach i zapoznaniu się z silnikiem, fizyką zaczęła mi się coraz bardziej podobać. Miażdży zasięg widzenia, widoki są piękne. Jest to wg mnie połączenie Oblivion z Diablo. Dlaczego? Dynamika podczas walki, mnóstwo potyczek, ogromny świat - piękny świat, liczne misje poboczne. Pochwalić należy twórców za miasta, są ogromne. Jak i również za uzbrojenie. Pancerze powodują u mnie obluzowanie szczęki, nie z powodu śmiechu, lecz zachwytu. Rewelacyjny jest system walki strzelania z łuków - mamy celownik i siłę naciągniętej linki. Możliwa jest jazda na koniu, rozmieszczona na mapie również portale, dzięki którymi w łatwy sposób możemy się przemieszczać po całej krainie. Naturalnie wcześniej musimy je odkryć, ponieważ mapa jest ukryta (czarna mgła, standard). Jak na polski produkt, zrobiło na mnie lepsze wrażenie, niż "wielki" The Witcher. W Two World mogę sobie przeskakiwać małe przeszkody, mam środek transportu, portale, może i gorszą historię bohatera, ale za to większą grywalność. Przestrzegam przed jednym, jeśli nie macie możliwości uruchomienia gry na optymalnych wymaganiach, nie instalujcie jej. Wygląda okropnie. Ja mam wersję z CD-Action. Kupiłem przez Allegro. Z wysyłką wyszło 13,50 zł. Na płycie miałem dodatkowo modulator graficzny, który poprawił wydajność gry, udoskonalił oprawę graficzną. Aha, co najważniejsze. Ludzie pisali i mówili: "Kliknij i zabij" - nie, to nie Gothic III, gdzie rzuca się na ciebie 7 przeciwników, a atakują po kolei. Tu każdy z wrogów zadaje nam ciosy, wilki chodzą w grupach, każde dzikie zwierze jest agresywne. Żałuję, że w nocy nie mogę się przespać w wiosce, gdyż po okolicach grasują duchy zamordowanych przeze mnie poczwar. Są znacznie silniejsze i nie raz przyszło mi przed nimi uciekać. Co mogę więcej o niej powiedzieć. Już chyba nic. Na dalszym etapie walczy się chyba ze smokami i orkami. Gameplay dostępny na YT, choć osobiście radziłbym sprawdzić produkt TopWare/Reality Pump (nie pamiętam, która to). Twórcy mogliby całkowicie spolszczyć grę. Jest to nasz narodowy wytwór, a muszę czytać dialogi... Gram na średnim poziomie trudności, nie jest łatwo. Kiedyś przypadkiem wpadły mi pod wzrok informacje odnośnie oficjalnego dodatku. Nie wiem na jakim etapie są pracę. Czekam na premierę. O, teraz doczytałem, że jest nawet Multiplayer. Tryb MOORPG.


Według wstępnie podanych informacji na liczących nawet do 1000 osób serwerach będzie można grać w dwóch trybach: Arena oraz RPG (rpg characters). Pierwszy to standardowy tryb stworzony dla graczy preferujących pojedynki typu Player vs Player. Drugi natomiast to perełka będąca połączeniem filozofii rozgrywki znanej z trybu single z mechaniką gry MMO.

Tryb RPG oferuje otwarty świat, w którym wraz z innymi graczami możliwe będzie wspólne rozwiązywanie questów. Sympatyzując z daną frakcją np. Orkami gracz opowie się po konkretnej stronie konfliktu toczącego świat Atalooru. Ciekawostką jest możliwość organizowania wyścigów konnych! Autorzy zapowiadają że podobnie jak w pełnokrwistych grach MMORPG możliwe będzie zakładanie gildii oraz odwiedzanie dużych miast


Niestety, wersja czasopismowe są ograniczone w sieci grać się nie da. Muszę drugi raz kupić tą grę w wersji pudełkowej. Obowiązek gracza, wszycy zachwalają wieloosobową rozgrywkę. Tylko gdzie to kupię... Na Allegro braki. A kiedyś stało sobie w Saturnie za 29,99zł. Myślałem, weź będziesz miał odłożone, zagrasz po wymianie sprzętu. To sobie odpuściłem pod pretekstem: "A, będzie jeszcze taniej. I tak gry nikt nie ceni".

Co mnie bardzo ucieszyło, podczas walki na wierzchowcu zdarza się nam upuścić broń, np. podczas wrogiego ostrzału. Nie mordujemy dzika na 12 poziowie jednym uderzeniem, są wciąż uciążliwe dla gracza. Ograniczona ilość zabierania łupów łącznie z maksymalnym udźwignięciem skarbów przez bohatera wydaje się zwyczajnością, ale nie we wszystkich grach to jest. Ach, nasz koń może posłużyć za bagaż. Bardzo przydatna funkcja. Cholera, zafascynowała mnie ta gra. Wystarczająco dużo nastukałem o niej tu. Wybaczcie.
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=35641


Temat: Oficjalne stanowisko ws. (nie) posiadania licencji
Witam,
Na vBHELP.pl dość często poruszany jest problem użytkowników, którzy korzystają ze skryptu pobranego z nielegalnych źródeł (czyli po prostu nie wykupili licencji).

Na początek przykład. Wyobraźmy sobie faceta, który zajmuje się serwisem komputerów. Dostaje on zgłoszenie, że pan X ma problem z zawieszającym się systemem Windows. Jedzie do niego, sprawdza co trzeba, wprowadza zmiany i system działa poprawnie.
Siedzi w biurze, gdy dostaje kolejny telefon, tym razem od pana Y. I znowu podobna sytuacja. Jedzie, sprawdza co trzeba, wprowadza zmiany i system zachowuje się jak powinien.
Nasz "mechanik" wraca do biura, zadowolony z wykonanej pracy.

Kulisy: Pan X jest legalnym posiadaczem systemu Windows, jednak pan Y to stary pirat, który nigdy nie kupił systemu! A więc, informatyk naprawiał komputer zarówno z legalnym systemem jak i tym kradzionym!
Jaka to różnica dla niego? Żadna. Dla informatyka nie ma znaczenia legalność systemu, dla niego liczy się to, aby wykonać to, co jego klient mu powierzył. Nie widzi swojego interesu w walce o prawa okradanej korporacji Microsoft.

Bohater powyższego przykładu zarabia naprawiając komputery, taki postawił sobie cel. Na vBHELP.pl sytuacja jest nieco inna, gdyż jak wszyscy wiedzą ja, jako administrator, nie pobieram żadnych pieniędzy z pełnionego tytułu. Natomiast podobnie jak bohater opowiadania, postawiłem sobie pewien cel. Jest nim tworzenie społeczności, która będzie niosła sobie wzajemną pomoc w administrowaniu skryptem vBulletin.
Jesteśmy bardzo młodym forum, ciężko więc oczekiwać, aby byli tutaj sami znawcy, użytkownicy zaawansowani w webmasterce ogólnie pojętej. To znowu prowadzi nas do faktu, że nie wszystkie problemy są rozwiązywane, bywa, że po odpowiedź o te bardziej złożone trzeba udać się na większe, zagraniczne fora. Jednak mówcie co chcecie, ale to co tutaj robimy ma sens. Dzięki społeczności, którą stworzyliśmy wielu ludzi mogło rozpocząć swoją przygodę z administraowaniem, na pewno dzięki nam powstało wiele ciekawych for. Pośrednio dzięki linkom w stopkach (ze spolszczenia) przyczyniliśmy się do wzrostu popularności skryptu vBulletin w Polsce.

Mimo podanych powyżej przykładów postarałem się znaleźć pewien kompromis, który powinien usprawnić działanie forum w kwestii licencjonowanych użytkowników. Nowości w tym zakresie są dwie:

1. Aktualizacja regulaminu forum, dodałem punkt 1.6:
2. Testowo na forum powstała nowa grupa: Licensed Members.
Będzie to znak rozpoznawczy, że każdy użytkownik przynależący do tej grupy posiada wykupioną licencję na skrypt vBulletin.
Oczywiście, nie jest to grupa otwarta. Osoba, która chce do takowej przynależeć, powinna wysłać do mnie PW z prostą aplikacją, w której zamieści:
1. Adres swojego forum
2. Screen z vBulletin.com Members Area potwierdzający posiadanie licencji.

W ten sposób każdy będzie mógł określić czy chce pomagać każdemu czy tylko osobom z licencją.
Za chwilę powstanie specjalny temat z powyższą instrukcją dołączenia do grupy Licensed.


Podsumowując:
Mam nadzieję, że użytkownicy, którzy etap raczkowania mają już za sobą, z chęcią będą pomagać tym, co dopiero w nasz światek wkraczają. Pamiętajcie: nic nie zostało zbudowane od razu. Kraków też nie. Nie wszystko od razu funkcjonuje idealnie. Grecką demokrację udoskonala się po dziś dzień. :)
Źródło: vbhelp.pl/showthread.php?t=4738


Temat: Hitman - Blood Money [RELOADED] + spolszczenie
Hitman - Krawa Forsa

Hitman.Blood.Money-RELOADED

http://img1.gildia.pl/_n_/ggk/gry/hi...kladka-640.jpg

<< iNFO >>

producent: IO Interactive
wydawca: SCi / Eidos
dystrybutor PL: Cenega Poland
kategoria: gry akcji / TPP

Data Premiery:
Świat: 26 maja 2006
Polska: 25 sierpnia 2006


Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000/XP.

zobacz oficjalną stronę WWW:
Hitman: Blood Money


<< Opis >>

Hitman - Krawa Forsa - Gry-Online.pl

Gra w wersji ENG + spolszczenie.

Czwarta odsłona niezwykle popularnej serii o bezkompromisowym zabójcy, Agencie 47. Płatni mordercy z agencji ICA, dla której pracuje nasz główny bohater są kolejno eliminowani, gdy Agent 47 traci kontakt z Dianą - swoim zwierzchnikiem, domyśla się, że jest kolejnym celem. Nie przeszkadza mu to jednak wykonywaniu kolejnych misji.

Mechanika i główne założenia serii nie uległy zmianie, Hitman: Blood Money to niezwykle brutalny, krwawy symulator płatnego zabójcy. W tej odsłonie wprowadzono uproszczony wątek ekonomiczny – za zarobione pieniądze dokupujemy nowe śmiercionośne zabawki do naszego arsenału, ulepszamy posiadaną już broń oraz zaopatrujemy się w gadżety ułatwiające przejście misji (np. lepsze wytrychy, kamizelki kuloodporne absorbujące więcej obrażeń, zdalnie detonowane miny itp.). Autorzy postanowili premiować gotówką przejście misji dyskretnie, a zatem musimy dbać o to aby wykonywać zlecenia bez świadków, nie zostać nagranym na kamerach przemysłowych oraz zminimalizować liczbę zabitych cywili. Wszystkie pozostawione na miejscu zbrodni ślady zostaną na pewno zauważone przez dziennikarzy i opisane w gazecie i tym samym wzrośnie nam współczynnik rozgłosu - co jest oczywiście niezbyt pożądane w naszym fachu, gdyż możemy zostać rozpoznani np. przez strażników co może utrudnić przejście misji.

Do dyspozycji gracza oddano kilkadziesiąt rodzajów broni wraz modyfikacjami, choć i tak podstawowym narzędziem naszej pracy będzie garota. Poszczególne misje są nieliniowe, a zatem możemy je przejść na kilka różnych sposobów. W stosunku do poprzednich odsłon poprawieniu uległa także sztuczna inteligencja wrogów – potrafią oni np. po śladach krwi dotrzeć do nieudolnie ukrytego przez nas ciała. Wprowadzono także specjalny system, który informuje gracza, jak duże zainteresowanie i podejrzenia wzbudza w strażnikach. Wachlarz ruchów i działań jakie może wykonywać Agent 47 również uległ powiększeniu, możemy łapać wrogów i używać ich jako żywej tarczy, rozpraszać uwagę strażników poprzez rzucanie monet, a także pozbywać się ciał zabitych przez wrzucanie ich do rozmaitych kontenerów czy pojemników. Gra korzysta z ulepszonego silnika Glacier, który napędzał także poprzednią odsłonę Hitmana. Muzykę ponownie skomponowała wielokrotnie nagradzana formacja Jesper Kyd Productions.

<< Download >>

Rozmiar : 5 x 700 MB + 290 MB = 3.8 GB
Moorhunt 0.5.6.0
password : www.fuzja.com


You do not have sufficient rights to see the hidden data contained here.

<< Spolszczenie i Poradnik >>


You do not have sufficient rights to see the hidden data contained here.



Źródło: fuzja.com/forum/showthread.php?t=3427