RSS

emtikony i gify do gg

Stylizacja paznokci moja pasja...


Temat: Miranda - czas się pożegnać z GG i Tlenem

jak wgrac emoty z gg , wrzucilem ten nConverts zmienilem te ikonki : "zaraz wracam" "niedostepny" itp ale emotow dalej nie ma :/

W GG, Tlenie czy ktorym kolwiek z klientow Jabbera Emoty sa obslugiwane na zasadzie Folderu z gifami oraz pliku XML z ustawieniami. Tutaj wszystko odbywa sie dzieki programowi nConvers. Niestety program do tworzenia i edycji plikow z emotami nie obsluguje obrazow wiekszych jak 32x32 pix, podczas gdy niektore gify z GG maja 64x32. Coprawda mozna by je zmiejszyc do normalnych wymiarow, ale te niestadnardowe to prawie polowa ze 196 emotek. Biorac pod uwage ze kazdy z nich trzeba oddzielnie wrzucic i opisac watpie aby ktokolwiek podjal sie tego zadania :(
-----------------
Stworzylem Instalator Mirandy z dodatkami, oto jego zawartosc:
-Miranda v0.2.1
-Spolszczenie
-nConvers
-Weather Underground
-Weather Channel
-SecureIM
-Jabber Protocol Plugin
-GG Protocol Plugin
-Tlen Protocol Plugin
-Original ICQ Icons
-GG Icons
-Tlen Icons
-Jabber Exodus Icons

Dodatkowo stworzylem Power Packi dla osob z zainstalowana Miranda zawierajace wszystkie powyzsze dodatki. Jest tez wersja z dzwiekami z Tlena.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=4314



Temat: Kilka 'banalnych' pytan o IE
Mam kilka prostych pytan o internet explodera. Proste pytania sa dla mnie zwykle najtrudniejsze...
1. Od pewnego czasu nie ruszaja mi sie gify :( Np. emotikonki z pclaba sa jak nieruchome jak zaklete :( Emotikonki w gg chodza. Any idea why?
2. Plik index.dat w temporary ie files ma 10 MB co mnie troche smuci i wqrza, gdyz jest chyba (?) nienaturalnie duzy :/ Niestety proby jego wyrzucenia spelzaja na niczym gdyz pisze ze nie moze byc usuniety. Od czego ten plik jest i dlaczego jest taki duzy (ostatnio cache czyszcze regularnie wiec to chyba nie dlatego ze mam tam duzo plikow).
Mam nakladke Avant browser oczywiscie. Prosze Operowiczow i Mozilliarzy o nie wyjezdzanie z propozycjami przejscia do ich gangu ;) AB rulez :D
ps. - aha IE pod win2k3 wersja 6.0.3790.0

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=18052


Temat: Kilka 'banalnych' pytan o IE

Mam kilka prostych pytan o internet explodera. Proste pytania sa dla mnie zwykle najtrudniejsze...
1. Od pewnego czasu nie ruszaja mi sie gify :( Np. emotikonki z pclaba sa jak nieruchome jak zaklete :( Emotikonki w gg chodza. Any idea why?
2. Plik index.dat w temporary ie files ma 10 MB co mnie troche smuci i wqrza, gdyz jest chyba (?) nienaturalnie duzy :/ Niestety proby jego wyrzucenia spelzaja na niczym gdyz pisze ze nie moze byc usuniety. Od czego ten plik jest i dlaczego jest taki duzy (ostatnio cache czyszcze regularnie wiec to chyba nie dlatego ze mam tam duzo plikow).
Mam nakladke Avant browser oczywiscie. Prosze Operowiczow i Mozilliarzy o nie wyjezdzanie z propozycjami przejscia do ich gangu ;) AB rulez :D
ps. - aha IE pod win2k3 wersja 6.0.3790.0


1 masz wina 2k3 :P mniejsza w zawansowanych opcjach IE poszukaj coe na temat ruszania sie ikonek
2. moze zmien mu atrybut potem zobacz co lub kto uzywa tego felernego pliku jak sie dowiesz i wylaczysz wywal go bez sumienia
3.:P Mozzilla RULEZ :P

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=18052


Temat: Kilka 'banalnych' pytan o IE


Mam kilka prostych pytan o internet explodera. Proste pytania sa dla mnie zwykle najtrudniejsze...
1. Od pewnego czasu nie ruszaja mi sie gify :( Np. emotikonki z pclaba sa jak nieruchome jak zaklete :( Emotikonki w gg chodza. Any idea why?
2. Plik index.dat w temporary ie files ma 10 MB co mnie troche smuci i wqrza, gdyz jest chyba (?) nienaturalnie duzy :/ Niestety proby jego wyrzucenia spelzaja na niczym gdyz pisze ze nie moze byc usuniety. Od czego ten plik jest i dlaczego jest taki duzy (ostatnio cache czyszcze regularnie wiec to chyba nie dlatego ze mam tam duzo plikow).
Mam nakladke Avant browser oczywiscie. Prosze Operowiczow i Mozilliarzy o nie wyjezdzanie z propozycjami przejscia do ich gangu ;) AB rulez :D
ps. - aha IE pod win2k3 wersja 6.0.3790.0


1 masz wina 2k3 :P mniejsza w zawansowanych opcjach IE poszukaj coe na temat ruszania sie ikonek
2. moze zmien mu atrybut potem zobacz co lub kto uzywa tego felernego pliku jak sie dowiesz i wylaczysz wywal go bez sumienia
3.:P Mozzilla RULEZ :P

1. Nic nie ma w zaawansowanych opcjach :(
2. Qrde - kompletnie nie mam jak - jesli juz to z dosa :(
3. A lyzka na to... ;)

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=18052


Temat: GG
Do gg można dodawać dowolne emotikony - wystarczy w folderze gg/emots utworzyć następny w kolejności folderek - przegrać do niego gify i stworzyć plik emots.txt z wpisami 'aliasów' w formacie np.

(">[",">-[",">(",">-("),"zabija_wzrokiem.gif"
("",""),"oczy.gif","oczy_na.gif"
(":/",";/",":-/",";-/"),"kwasny.gif"
("","",""),"blee.gif"

Poprzeglądaj te pliki tekstowe, które już tam są to będziesz na pewno wiedział o co chodzi.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=2991


Temat: Centrum Miranda IM Miranda 0.5
To i mnie wciągnęła miranda... Ale dzisiaj :Up_to_s: zauważyłem, że jak przychodzą do mnie obrazy z gg na przykład, to nie dość, że otwierają się w nowym oknie, to do tego nie animują się gify... Dodam, że oczywiście mam IEview i emoty mam animowane, ale to chyba problem leży gdzieś indziej. Tak więc pytam:
    1. Czy jest jakaś wtyczka, która upodobni sposób wysyłania obrazów do GG (czyt.: obrazy wysyłane i otrzymywane pokazują się w oknie rozmowy) i obrazy będą animowane.
    2. Jeśli nie 1. to czy da się przynajmniej w tym wyskakującym oknie oglądać animowane obrazy (np. *.gif).l

Za pomoc nie świadczę usług^^ :E ale z góry ślicznie dziękuję za nią.
Ten post był edytowany przez Bl@cky dnia: 21 Wrzesień 2006 - 19:43
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=67206


Temat: Inni w rzeczywistości?
Emotikony? Czyż to nie robi się offtop?
Buhaha, zabiorę głos XD.

Emotikony na codzień, to znaczy na forum, GG (nawet w liście XD) - byle z umiarem. Sama nie potrafię się powstrzymać od nich, co zresztą widać. Swoją drogą wolę zwykłe, a nie gify, no wiecie, zmienione w ładne, żółte, nieraz ruszające się buziuchny. Szczególnie że na GG są koszmarne. Więc zwykle stawiam leworęczne, żeby się nie zmieniły (np. (; ). Na forum czasem pozwalam sobie na i (i bardzo okazjonalnie na kilka innych, ale to naprawdę sporadycznie), a na GG tylko na "dwukropek de". Bo inne naprawdę mi się nie podobają. I gifowate są znacznie bardziej pokemoniste!
Khem, ale to co pisałam o umiarze. Jak każde zdanie jest zakończone emotikoną (Albo nie daj Borze, kilkoma x_X), to ledwo panuję nad sobą, gdyby delikwent siedział obok mnie, chyba dostałby myszką.
Na blogu? Osobiście nie popełniam. Bo blog jest taki... oficjalny. Chociaż, niestety, wiele nastolatek tak bloga nie postrzega i nie dość, że nadużywa emotikon, to popełnia tonę literówek, 80% treści to kolokwializmy (plus wulgaryzmy w najgorszym wypadku), a co drugie zdanie kończy się trzykropkiem. TRAGEDIA. Śmiać się czy płakać? --" Aczkolwiek tak kilka emotikon na notkę jak ktoś zrobi (zwykłych, nie gifowych!), to zła nie będę. Są myśli, emocje, które trzeba tak wyrazić. Emotikony są dla wyrażania emocji, nie dla ozdoby. O, to jest dla mnie ważne. OCZYWIŚCIE w opowiadaniach SUROWO ZABRONIONE.
Źródło: gwendy.fora.pl/a/a,448.html


Temat: [W810] Ikonki z gg uzywane w wiadomosci sms
Witam!

Czy istnieje mozliwosc wgrania emotikonek z GG do telefonu a nasteonie odtworzenia ich w wiadomosci SMS? Probuje to sam zrobic ale nie da sie... Zapisalem emoty jako gify i do smsa sie ich wkleic nie da. Chodzi mi o cos takiego jak dodawanie animacje, ktore sa juz wgrane, ale chce je rzoszerzyc o te kilka obrazkow z gg. Jak to zrobic?
Źródło: club-se.eu/forum/viewtopic.php?t=20606


Temat: Gify, emoty
Ten temat dotyczy nie tylko wstawiania emotek i gifów, ale i również problemów dotyczących z gg, tlenem , blogami, stronkami internetowymi, piszcie z czym macie problemy...

a oto definicje emotek i gifów


Emotikony to przekazywanie swoich emocji
Także: minka, buźka, uśmiech (ang. smiley). Krótki ciąg znaków będący schematycznym zapisem stanu emocjonalnego wypowiadającej się osoby. Nazwa jest rezultatem złożenia słów emotion (wzruszenie, uczucie) oraz icon (znak, ikona).
Emotikony są prostym sposobem zawierania uczuć w tekście pisanym

Do najczęściej używanych emotikonów należą:

uśmiech (dla wyrażenia żartu, treści humorystycznych, przyjaznych zamiarów)
"smutna twarz" (oznacza niepomyślne wieści, ponury nastrój, itp.)
uśmiech z przymrużeniem oka ("nie traktuj tego poważnie")
grymas oznaczający niezdecydowanie lub podejrzliwość
ha ha ha!


...................................

GIF (ang. Graphics Interchange Format) to format pliku graficznego z kompresją bezstratną stworzony w 1987 roku przez firmę CompuServe. Pliki tego typu są powszechnie używane na stronach WWW, gdyż pozwalają na tworzenie animacji z paletą 256 kolorów i dwustanową przezroczystością.

Polsce format GIF wpisano do rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.





Źródło: kruszwica.zobacz.com.pl/viewtopic.php?t=105


Temat: problem z gg i nie tylko.
Moj problem polega na tym ze w gg nie ruszaja mi sie emoty i gify. Jak mi ktos wysle albo ja kumus to pokazuje sie emot lub gif lecz sie nie rosza;/ nie wiem dlaczego. to samo jest w IE na stronach takich jak www.epuls.pl. co mam zrobic?! z gory dzieki!
Źródło: forum.pcmaniak.pl/index.php?showtopic=30999


Temat: skórki do gg
1. 7.7
2.Gify Emoty
3.naapisz na gg 5249258 dodgadamy się
4.Fajne koloki i jakis fajny EMOT
5. o co chodzi?



P.S >> Na kiedy zrobisz^^??
Źródło: webmasterzy.org/index.php?showtopic=2820


Temat: emotikony w gg
może ktoś wie jak wgrać NOWE emotikony w gg, tylko tak żeby być podgląd po kliknięciu na tą żółtą mordkę (chyba wiecie o co chodzi). Przygrywam gify do katalogu .../gg/emots czy coś takiego ale nie widać ich na podglądzie!!!
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=37833


Temat: Gadu gadu
Mam problem z gg. Mały ale zawsze problem. Nie animują mi sie emoty ani żadne gify jak je wstawie do okna. Miał ktoś tak?
Źródło: obstawianie.com/viewtopic.php?t=5898